torsdag 18. februar 2010

Utfordring...

Fikk en utfordring på SMS tirsdag kveld av Karina. Den lød som følger: "finn fram 3 ting/pynt/stempel/ark som du har hatt liggende leeenge. Enten fordi du har spart på det, eller ikke fått til å bruke. Bruk på et kort". Jeg fant fra en "die cut" som jeg fikk av Karina for flere år siden. Hun fikk ikke til å bruke den til noe, og jeg har hatt samme problemet. Dermed var den perfekt til denne utfordringen. Mønsterarket har også vært i boksen min lenge. Brukte litt av den med en gang jeg hadde kjøpt det, mens resten har blitt liggende. Den tredje tingen er blomstene som jeg har i hjørnene. De er blanke, og kan minne om en knapp, bortsett fra at de bare har ett hull hver. De er av merket Ka-Jinker, og skal brukes sammen med et "Ka-Jinker tool" (som jeg forøvring brukes sinnsykt lite, og angrer på at jeg kjøpte i utgangspunktet, da det var dyrt, den er vanskelig å bruke og trolig av temmelig dårlig kvalitet da jeg har klart å ødelegge den....).

Resultatet på utfordringen ble dette.

Jeg må få takke deg Karina, som kom med en utfordring til meg. Det må være scrappeverdenens svar på en god varm klem;) Håper du har tatt din egen utfordring, gleder meg til å se resultatet av den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar