tirsdag 23. februar 2010

Utfordring utført!

Da var utfordringen gjennomført for min del, og den ble seende slik ut:
Nå kan man jo selvfølgelig spørre seg hvordan det "fine" (jaja, veit du e uenig Karina) bildet jeg fant til inspirasjon. Etter myyyye fundering på hvordan jeg skulle løse ett egetkonstruert "problem" kom jeg opp med følgende løsning: For meg ser det ut som lag på lag med papir som alle er kuttet opp i ringer og brettet utover. Dette fant jeg ut at jeg skulle prøve. I mitt bidrag ble det vanskelig å få spissene til å stå rett opp, særlig med tanke på hvor upraktisk dette er på et kort. Derfor har jeg istedenfor rullet spissene inn.

Det ble egentlig en ganske finn 3-d effekt...
Festet også på en liten engel som jeg syntes passer fint. Jeg har brukt et bilde jeg har fått for lenge siden, og ikke husker opphavet på. Blomster er prima og storyteller, og ark fra cosmo cricket. Engelen fikk jeg med som takk for handelen fra unik hobby.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar