tirsdag 2. mars 2010

Lo-utfordring

Da har eg endelig kommet i gang med utfordringa fra Tone-Lise. Hun kom med tre ulike skisser, og jeg valgte den siste. Jeg synes selve skissa var så flott, og så med en gang hva jeg ville bruke den til.

Har brukt et mønsterark jeg har hatt liggende en stund. Blomstene er farget med glimmer-mist. Swirls fra qk og halvpærler fra kort og godt. Tagen er fra TimHoltz og hjertet MelissaFrances. Bokstavene har jeg skrevet ut speilvendt og deretter klippet de ut. Da blir framsida riktig fin;)

Tusen takk for utfordringa Tone, denne var riktig gøy! Ha en god dag alle sammen;)

2 kommentarer:

  1. Den blei jo kjempefin! Å så lurt å brukt den kartongen! Man treng jo ikke alltid være så A4 å scrappe alt på 30 x 30. Nydelig fargesammensetning! da får vi vente på neste utfordring fra ho Karina:)

    SvarSlett
  2. Den her va kjempefin Lise. No skal æ i tenkeboksen å finne en ny utfordring. Tenkte å ha den klar til i mårra.
    Må innrømme at æ litt misunnelig på at du e så flink til å bruke data til scrapping. Vil åsså lære. Kurs neste gang?

    SvarSlett