torsdag 9. desember 2010

Siste runde med flaskeskjulere.

Da har jeg laget siste runde med flaskeskjulere for denne gang. Og det er litt godt kjenner jeg, for selv om de er enkle å lage (særlig når jeg har lagd så mange...), ble jeg litt lei på slutten. Samtidig er det litt vemodig å tenke på at nå har jeg lagd alt jeg skal lage før jul. Men det er sikkert like greit to og en halv uke før termin;)

Kjøpte disse fantastiske julestemplene da jeg var i USA i høst. Jeg har embosset de i sort med glitter i. På den måten synes jeg ikke det er nødvendig å fargelegge. Disse stemplene har dessuten så mange detaljer, at de gjør seg like greit uten farge...


Endelig kommer det en rød variant fra meg, den eneste røde flaskeskjuleren jeg har laget. Stemplene fra stempelglede er jeg totalt forelsket i, og har brukt dem masse!!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar