søndag 24. oktober 2010

Trykkpressa - okt 2010

Da har jeg laget et bidrag til trykkpressa igjen, etter lang tids opphold. Oppdaga utfordringa i siste liten, og ser at jeg er akkurat innafor leveringsgrensa. Jeg har laget et telys-kort som jeg fant mal på i siste ett trykk. Har
Bidraget til trykkpressa denne gang skulle inneholde b'ene blonder/bånd, blomster og bling. I tillegg skulle fargen rosa være representert. Jeg har brukt fargene brun og rosa. Det er litt vanskelig å se på bildene, men mønsterarket har rosa striper og jeg har brukt rosa bling på fronten. Jeg har brukt et bånd på kortet som holder kortet lukket. Swirlsene inni er av limark og crushed velvet. Synd jeg begynner å bli fri for disse ferdigtrykte limarkene...
Synes i grunn det var en liten utfordring til meg selv å lage et julekort i med innslag av rosa, men når jeg holdt meg til den gammelrosa varianten var det egentlig ikke så vanskelig.

Til slutt mitt personlige stempel:)

1 kommentar:

  1. Så flott :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett