tirsdag 2. februar 2010

Award!!

Jeg har fått en award! Jeg fikk denne awarden av Tone-Lise, ei hærlig dama fra Sjøvegan, kreativ som tusen! Jeg har lært masse teknikker av henne, og en dag sammen med henne gir masse inspirasjon og læring.

Reglene er som følger:

1. Kopier awarden til bloggen din.

2. Link til personen som ga deg den

3. Fortell 7 interessante ting om deg selv

4. Velg 7 blogger som du sender den videre til.

5. Link til deres blogger

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

Jeg fikk awarden av Tone-Lise. Hun har en flott blogg, den anbefales!!

Så var det 7 ting om meg selv: 1: Jeg møtte min utkårede på videregående skole, der jeg satt foran han i klasserommet. 2: Han hadde egentlig sett seg ut ei anna jente, men fikk ikke henne og "tok til takke" med meg. 3: Situasjonen var omtrent den samme for meg, så jeg syntes det var greit. 4: Jeg har "vått-kort" til havkajakk, men har aldri brukt det etterpå. 5: Har fremdeles ikke klart å pakke bort 100% av julepynten. 6: Drømmer om å delta på et digert scrappe-treff, som varer i to uker minst! 7: Jeg har bare en eksamen igjen før jeg er ferdig utdannet!

Jeg gir denne awarden videre til Karina, fersk blogger og min beste venninne! Velkommen pijah, til bloggverden. Karina er ei kreativ jente, og fortjener denne awarden!!!

Jeg vil også gi award til ei anna kreativ dame, nemlig Anne-Grete. Hun holder på quilting, og er virkelig en mester på området. Hun er stadig å se på ulike messer, der hun selger egne saker. Har selv handlet hos henne, og det er virkelig kvalitet hun har å presentere;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar